کوفته گردو

اگه میدونستی چقدر خوشمزست منو نگا نمیکردی می رفتی زود درست می کردی

  خب بریم تا بگم چیکار کردم

اول موادم :

200 گرم گوشت چرخکرده

150 گرم گردو چرخکرده

دو عدد پیاز

نصف لیوان آب انار

زعفران و نمک به میزان لازم

3عدد گوجه فرنگی پوره شده

خب 1 عدد پیاز رو رنده میکنم و با گوشت چرخکرده و گردو خوب مخلوط می کنم

روغن و داخل تابه میریزم تا داغ بشه (عکس بالا سمت راست )

از موادم به اندازه گردو بر می دارم  و گرد میکنم. میذارم تو تابه تا سرخ بشه

تو ظرفی دیگه 1 عدد پیاز رو خلالی می کنم و سرخ می کنم

گوجه پوره شدمو اضافه می کنم کمی که تفت خورد آب انار و اضافه میکنم بعد یه نصف لیوان هم آب اضافه می کنم

حالا نوبت کوفته هاست اونا رو که سرخ کرده داخل این مایه میریزم و میذارم مایه به خوردش بره

اینم مراحل به صورت تصویری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد