چیز کیک شکلاتی


خیلی هوس کرده بودم یه چیز کیک شکلاتی بخورم پس بیخیال رژیم  

 مواد لازم

بیسکوئیت پتی بور یا دایجستیو پودر شده 250 گرم

کره 100 گرم

پنیر خامه ای 200 گرم

خامه 250 گرم

شیر دو سوم پیمانه

شکلات تخته ای 90 گرم

ژلاتین 1 قاشق غذاخوری

آب سرد یک سوم پیمانه

دارچین نصف قاشق مرباخوری


طرز تهیه :

بیسکوئیت + کره + پودر دارچین را مخلوط می کنیم و در قالب ریخته و خوب منسجم مس می کنیم و داخل یخچال می گذاریم .


شیر را داغ  می کنیم و شکلات رو توش ذوب میکنیم

وقتی خنک شد پنیر خامه ای را اضافه می کنیم و با هم زن می زنیم تا یکدست بشه 

پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط می کنیم و در مواد آماده شده می ریزیم

خامه را با دو قاشق پودر قند می زنیم تا فرم بگیره

و به مواد بالا اضافه می کنیم .


مواد را روی بیسکوئیت ریخته و به مدت 4 ساعت در یخچال می گذاریم

نتیجه


نتیجه غیر اخلاقی افزایش وزن

توصیه : اگر به جای لایه بیسکوئیت از کیک اسفاده کنید خوش مزه تره


نظرات 1 + ارسال نظر
ژ سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

من کیف کردم . می رم همین امشب درستش می کنم . به مناسبت این که خاله شدم. می دونی از چیش خوشم آمد؟ از این که فر بازی توش نیست . گرم کردن فر واسه من یه پروسه اس. بازم از همینا لطفا...

تبریک میگم خاله شدنتو سعی میکنم از این قبیل کارها هم بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد