کشک بادمجان رژیمی

خب کشک بادمجان غذایی است بی نظیر اما بسیار چاق کننده

بسیار هم سریع السیر آماده میشه مخصوصا بدین روش

  مواد لازم :

بادمجان 3 عدد متوسط

پیاز خلالی 1 عدد

کشک 2 قاشق غذا خوری سر پر

نعنا داغ به میزان لازم


خب اول پیاز را تفت میدیم ( روغن خیلی کم)

بعد بادمجانهای پوست کرده را به قطعات کوچک خرد می کنیم و به پیاز اضافه می کنیم به میزان لازم کشک و آب اضافه می کنیم

درحین جوشیدن 20 دقیقه ای کشک بادمجان هم می پزد .

نعنا داغ را هم آماده کنید و به کشک بادمجان اضافه کنید ( با روغن کم )

طعم این کشک بادمجان با زمانی که بادمجان را سرخ می کنید کمی متفاوت است اما در عوض کالری پایین تری داره

منم که کلا رژیم اصلا غذا با کالری بالا نمی خورم از وبلاگم معلومه

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.arouosak.persianblog.ir

سلام. خسته نباشی بانو. من با این همه غذاهای بی مزه ای که درست می کنم اینقد چاقم نمی دونم اگه غذاهام خوشمزه بودن و یا یکی پیدا میشد برام تزیینشون کنه که دیگه ...
خوش به حال آقاتون اینا با اون گل پسرت

سلام مهسا جون
من تزئین شدشو برای آقای همسری یا پسری میذارم خودم توی بشقاب میوه خوری می خورم

نغمه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

چه خوووووووووب چون اگه بادمجونا رو سرخ کنی هر قاشق کشک و بادمجون 50 کالری داره!! اما فکرکنم این کم کالری باشه ، باز هم مثل همیشه ممنون

فکر میکنم در این مورد فقط باید کالری بادمجان و کشک را حساب کنی چون پیاز و نعنا رو میتونی با مقدار خیلی کمی روغن سرخ کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد